Ceny TV reklamy budúci rok stúpnu o 15-16%
- Vladimír Dohnal
- Nov 6, 2024
- 1 min read
Najväčšia TV skupina Markíza, vo vlastníctve CME, zvýši na rok 2025 cenu reklamy v TV o 16,3%. Cenu reklamy na svojich weboch meniť neplánuje. Na budúci rok očakáva 3-5% rast investícií do TV reklamy na Slovensku. (hnonline.sk)
TV skupina Joj (Richard Flimel) na rok 2025 dvíha cenu za reklamu o 15,9%. Reklamu počas Majstrovstiev sveta v hokeji bude predávať v špeciálnych balíčkoch. Jej streamovacia služba Joj Play má viac ako pol milióna registrovaných užívateľov, platí zhruba 10% z nich. V budúcom roku očakáva 3-5% rast výdavkov na TV reklamu v SR.
Recent Posts
See AllNová daň zo sladených nápojov , ktorá platí od januára, zvýšila ceny sýtených sladených nápojov o 30-50% a sirupov o 100%, uviedla...
Organizátor krátkodobého trhu s elektrinou, OKTE, už tento rok zaznamenal 51 hodín so zápornou cenou elektriny , pričom v rovnakom období...
Náklady na zamestnanca pri nezmenenej mzde vzrástli za posledných šesť rokov o 14%, vypočítal think-tank Iness. Dôvodom je zvýšenie...
Comments