top of page

Streamingové služby, ktoré sú bez reklamy, znižujú toleranciu Slovákov na reklamu

TV skupina Joj (Richard Flimel) od januára 2023 zvyšuje cenu reklamného priestoru o 29%. Tento rok má rovnako ako TV Markíza reklamný priestor plne vypredaný. Sťažuje sa, že streamingové služby, ktoré sú bez reklamy, znižujú toleranciu Slovákov na reklamu a nemožnosť preskakovať reklamu Slovákov výrazne odrádza od sledovania Joj či Markízy. Skupina odhaduje, že obe televízie tento rok prišli spolu o výnosy 8 mil. €, keďže nemali kam umiestniť kampane.


 

Comments


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page