top of page

Výdavky na internetovú reklamu v prvom polroku stúpli o 12%

Výdavky na internetovú reklamu na Slovensku v prvom polroku t.r. stúpli medziročne o 12% na 104 mil. €, ukazujú údaje IAB. K rastu príjmov prispeli politické kampane―voľba prezidenta a voľby do Európskeho parlamentu, ale aj pokles inflácie. IAB pritom na celý tento rok v Európe očakáva rast iba 8%. Najväčší podiel na celkových výdavkoch má ne-video reklama (35%), vyhľadávanie (20%) a video reklama (19%). Riadková inzercia (+24%) si dlhodobo udržiava vysoké tempo rastu, keďže napätý trh práce generuje vysoký rast trhu pracovných ponúk.


Commentaires


Táto správa je z Ekonomiky DNES, denného prehľadu najdôležitejších ekonomických správ zo Slovenska.

This news is from the Slovak Business News TODAY, one-page summary of all the important Slovak business news.

Copyright  © 1994 - 2025   Symsite Research         All rights reserved.

bottom of page